4 Aralık 2010

Şehri-M

Bir bir oturtmak tüm taşları yerine
..ve ortaya çıkan şehirde bir hayal alemi gibi hava olması..
Her an her saniye mükemmelliğe doğru bir adım atmak.
..ve bu mükemmelliği kendi elimle kendi terimle oluşturmak..

Hayat kimi zaman güzel de gidebilen bir şey..
..benim hatam hep elimde su terazisiyle herşeyi dengelemeye çalışmak..

Attım tüm morlarımı bir kenara..
..uzun zamandır sildim melankolilerimi çünkü..
Hiç bir renk etkileyemiyor duygularımı.
..saf beyaz var şu an hayatımda..

Mutsuzken kopuk olan cümlelerim yine toparlanamadı.
..mutluykende kopuklar heyecanımdan..

Bu kadar güzel gitmesi hayatın korkutmuyor mu seni dedi cüce bana..
..korkmak artık çok uzak bana, korkusuzca ilerlediğimden bu kadar mutluyum dedim ona..

Onda da bir mutluluk dalgası sezdim..
..gözlerinden yere damladılar..

Yerde dünyanın en güzel çiçekleri filizlendi..
..mükemmel şehrimi daha da güzelleştirdi..

Hiç yorum yok: